Jurajski klaster  TURYSTYKI w ogrodzieńcu

Zobacz dalej
process 3

JESTEŚMY DLA CIEBIE

Projekt służy do poprawy wizerunku całego powiatu zawierciańskiego poprzez wdrażanie nowoczesnych technologii i innowacyjnych rozwiązań dotyczących obsługi ruchu turystycznego.

Jurajski Klaster to nowatorska inicjatywa, która podwyższy jakość usług turystycznych i w znaczącym stopniu przyczyni się do promowania powiatu zawierciańskiego (znajdującego się w samym sercu malowniczej Wyżyny Krakowsko-częstochowskiej), ze szczególnym uwzględnieniem miasta Zawiercie oraz gminy Ogrodzieniec.


process 2


APLIKACJA MOBILNA

Wspólne i efektywne działanie ułatwi tworzenie i świadczenie nowych, kompleksowych usług na wysokim poziomie.

Teraz, dzięki aplikacji mobilnej, najlepsze oferty będą zawsze dostępne pod ręką. Włącz aplikację i ciesz się najnowszymi ofertami.

JEDNA Z WIELU ZALET

Jurajski klaster posiada wiele zalet

OFERTY

Składaj oferty i zyskuj z nami

NOWOCZESNY DESIGN

Innowacyjny design

USER-FRIENDLY

Przyjazny interfejs




process 2


NASZA MISJA

Głównym celem projektu jest pomoc w nauce i rozwoju innowacyjnych
form promocji turystyki oraztransfer wiedzy z tego zakresu pomiędzy podmiotami gospodarczymi, a instytucjami naukowymi i samorządem terytorialnym.


process 3


WIELE DO ZOBACZENIA

Jura Krakowsko-Częstochowska rozciąga się w Polsce południowej,
od Częstochowy i Mstowa na północy, przez Ogrodzieniec po Kraków. Jest to przepiękna kraina o urozmaiconym krajobrazie z charaterystycznymi białymi ostańcami, bogata w zabytki architektury, cenna przyrodniczo i niezwykle atrakcyjna dla rodzinnej rekreacji, ale również dla miłośników sportów ekstremalnych.

CO MÓWIĄ O NAS KLIENCI

  • Świetny projekt dla przedsiębiorców!
  • Super, że promujecie jurę krakowsko-częstochowską.
  • Jurajski klaster to jeden z najlepszych projektów, jakie widziałem.
client

JAN KOWALSKI
Inwestor Pear Inc.

client

AGNIESZKA HYRA
Właściciel Vell Inc.

client

STEFAN BRAZER
Prezer Footbook

CO U NAS SŁYCHAĆ?

Jurajski Klaster poszerzy wiedzę z zakresu innowacyjnej promocji turystyki i „ożywi”
ten sektor zarówno na szczeblu krajowym, jak i regionalnym.

W przedsięwzięciu początkowo brało udział 21 podmiotów gospodarczych, 6 stowarzyszeń, 2 jednostki samorządu terytorialnego oraz 1 instytucja naukowo-badawcza. W obecnej chwili Klaster obejmuje już ponad 40 podmiotów. Głównym odbiorcą działań są turyści zarówno indywidualni jak i grupowi: biznesowi, szkoły, biura podróży.

Kraków został wybrany jako najciekawsze i najbardziej przyjazne miasto.

Kraków najciekawszy i najbardziej przyjazny w 2014

Czytaj więcej...

Świadczenie usług cateringowych przestałlo byćjedynie atutem dużych przedsiębiorstw gastronomicznych...

Usługi cateringowe coraz modniejsze

Czytaj więcej...

Od roku 2015 turyści za darmo bedą mogli zwiedzać szwedzkie muzea państwowe...

Darmowe muzea w Szwecji

Czytaj więcej...